RAZEM BĘDZIE LEPIEJ - JOJO MOYES


     Jojo Moyes jest zachwalana za powieść Zanim się pojawiłeś. A ja od dawna chciałam się przekonać czy choć połowa tych dobrych opinii jet prawdą. I przekonałam się. A książka jest jeszcze lepsza niż się spodziewałam. Zapraszam do recenzji!

 Na miejscu Jess każdy miałby dosyć. Pracy na dwa etaty, chodzenia przez cały rok w jednej parze dżinsów, kupowania najtańszych jogurtów na promocji w supermarkecie i wybaczania byłemu mężowi, że nie płaci alimentów.
Jednak Jess nie należy do kobiet, które łatwo się poddają. „Damy sobie radę” mogłaby mieć wydrukowane na koszulce. Kiedy okazuje się, że jej córka ma szansę na zdobycie stypendium w wymarzonej szkole, gotowa jest ruszyć na drugi koniec kraju, zabierając ze sobą:
1. jednego problematycznego nastolatka,
2. jedną wybitnie uzdolnioną dziewczynkę z chorobą lokomocyjną,
3. jednego kudłatego psa o wielkim sercu.
Oraz...
4. przypadkowo spotkanego mężczyznę na życiowym zakręcie, który w krytycznym momencie wyciąga do nich pomocną rękę.

Czy wspólna podróż pokaże im, że… razem będzie lepiej?*



     Pierwsze co mnie zachwyciło, to bohaterowie. Wow, totalne zaskoczenie. Takich zwyczajnych, a jednak niesamowitych bohaterów nie widziałam od dawna. Główni bohaterowie nie byli wyidealizowani, mieli swoje problemy z którymi musieli sobie poradzić. W sumie o czym ja mówię. Jojo Moyes nie jest nowicjuszką w tej sztuce i swoje potrafi.


     Potrzebowałam oderwania o młodzieżówek. Tak naprawdę naprawdę. I właśnie w tym momencie w ręce wpada mi Razem będzie lepiej. I dostaję świetny romans z cudownymi bohaterami, wspaniałą, porywającą fabułą i cudownym zakończeniem. Dostaję książkę, która odrywa mnie od rzeczywistości na około dwa dni. Dostaje książkę, którą muszę odłożyć i przemyśleć zanim ponownie wrócę do lektury. Dostaję książkę nieprzeciętną. Lekturę, którą długo będę pamiętać i która przekonała mnie w 100% do twórczości Jojo. 


     W zasadzie nie pamiętam, kiedy ostatnio czytałam dobrą literaturę kobiecą.  A ta książka jest literaturą kobiecą najlepszego sortu. Do tego okładka. Wspaniała graficzna okładka z świetnie rozmieszczonym tekstem. Od razu przykuwa uwagę. I cudowna, wciągająca treść pokazująca, że może być lepiej, że nie wolno się poddawać. 


     Książkę polecam każdemu dojrzalszemu czytelnikowi, komuś kto potrzebuje naprawdę dobrej powieści. Powieść zostaje na długo w pamięci, niełatwo ją zapomnieć. A nuż zmieni ona Twoje podejście do życia? Teksty pani Moyes to literatura, która ma swoją wartość i nietrudno ją dostrzec. Serio, warto. 


Tytuł: Razem będzie lepiej
Autor: Jojo Moyes
Wydawnictwo: Między Słowami
Liczba stron: 464
Kategoria: literatura kobieca




   










*opis książki pochodzi z okładki

6 komentarzy :

  1. Oj kusi mnie ta książka, kusi. Bardzo chciałabym zabrać się za twórczość tej autorki, ale nijak mi z jej książkami po drodze. Przy następnych zakupach nie mogę o niej zapomnieć!
    Zapraszam do zajrzenia na mój skromny kawałeczek internetu (http://nerdprostozksiazki.blogspot.com/). Może ci się tam spodoba i pozostaniesz na dłużej? :)
    Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy ten sam szablon :D Co do twórczości Jojo Moyes, to naprawdę warto się zabrać z uwagi na nieprzeciętny talent pisarski. Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Mam ją na swojej półce :) Książka czeka na przeczytanie, bo przede mną długa kolejka innych pozycji. Autorkę uwielbiam po "Zanim się pojawiłeś", więc mam nadzieję, że ta książka również będzie rewelacyjna :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta książeczka tak kusi mnie i kusi już od pewnego czasu. Nie dość, że intrygujący opis to jeszcze ta okładka *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam teraz "Zanim się pojawiłeś". To będzie następne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta okładka jest przepiękna :3 Najpierw mam zamiar zabrać się za "Zanim się pojawiłeś", ale za tę powieść na pewno także się zabiorę, bo jestem bardzo ciekawa twórczości Jojo Moyes.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń

Świat Fangirl © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka